Klik kalau nak tahu selanjutnya

Product review: Examo CKM 500


Intro: Erk,saya bukan penjual Examo yea.Sila jangan order dari saya.Saya hanya review produk ni sbb saya pernah menggunakannya sehingga menjadi bijaksana (ayat exaggerate melampau...)

Masa sekolah dulu-dulu, abah selalu memikirkan cara-cara untuk anaknya mendapat keputusan cemerlang dalam peperiksaan.Abah je pikir??  =p Dan mata anaknya seringkali tertutup semasa cikgu mengajar di depan kelas sehingga digelar Ratu Tidur Malaya.

Maka dengan itu, abah telah membeli Examo CKM ni untuk saya.Mula-mula makan sebiji, terus diri rasa seperti sudah mencapai darjah IQ tertinggi.Haha.Rasa macam lain je,tapi rasa level of confident tu semakin tinggi.I continue je ambil supplement ni,sebab rasa macam okey je.Result masa tu memang dah bagus.Tapi rasa macam ada perubahan minda la jugak.Ekceli,it works.

'They (penjual atau manufacturer) claimed that ia mampu: 

Mencerdaskan Akal
Menguatkan Ingatan
Menguatkan Daya Berfikir
Menenangkan Fikiran
Menambahkan Konsentrasi
Menimbulkan Minat Belajar

For me,yang paling saya ingat,ia menambahkan konsentrasi saya semasa belajar.Apapun, duhai student yang nak success,try ambil supplement (examo,kismis,air zam zam dll) to help your brain, increase your brain function.They do help.Trust me.

Thank you readers!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails