Klik kalau nak tahu selanjutnya

Rahsia kecantikan Datin Norjuma

Susulan dari kegilaan tudung bawal Aidijuma dalam post sebelum ni, kite terjumpa pulak video pendedahan Datin Norjuma tentang tips kecantikan beliau. Moh sama-sama pahamkan dan amalkan . Wink* Wink*


Isi penting yang Datin Norjuma cakap ni (macam buat karangan SPM dolu-dolu lerr pulak) :

1. Sentiasa mengamalkan Vitamin B complex
2. Air 2 liter sehari
3. Mak dia memang tekankan supplement untuk semua anak-anak dia dari kecil lagi
4. Makan jamu tertentu before period dan after period untuk peredaran darah yang baik (tak tahu la jamu cap ape Datin ambek sampai berkesan gitu)

Kalau lepas mengandung pulak:

1. Makan nasi dalam 2 minggu sekali, macam hari 1-13 tu makan protein je. Hari ke 14 , 15 dan 16 makan nasi. Lepas tu makan protein balik sampai la berat badan ideal. Baru hantam nak makan kepala gajah sekalipun.

2. Minum air ulam pegaga

Ternampak lak dalam vid ni beliau pakai SK II. Jeles i taw!! Bila la nak ada bajet beli SK II yang gedabak tu. Trial pack dah dekat RM 300. Huhu T_T

Maka terbuktila kat sini pengamalan Vitamin B complex sangat bagus untuk kecantikan!! Jom bersama amalkan dan bagi sesiapa yang belum ada lagi, meh dapatkan dari saya. Hihi

 
Saya pun nak cantik, korang pun nak cantik, kita cantik sama-sama okay?

Boleh hubungi saya, saya Ain Abdullah, no ID: 1073726. Saya menawarkan FREE CONSULTATION untuk bantu kawan-kawan sekalian (ayat sekma lak kan) Kui kui
Boleh :


ATAU  

pm/SMS/WhatsApp/Viber/Line/WeChat saya di no 019-6946636


P/S: Kalau korang ase-ase tak cukup bajet, bagitau la kite, ada cara kita boleh tolong korang nak cantik macam Datin Norjuma jugak. Hehe

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails