Klik kalau nak tahu selanjutnya

Batik kelantan!Murah2!

Ini belog shop saya =) http://www.batikville.com/
Kami memperkenalkan konsep Shop and Save dimana anda boleh mendapatkan sutera batik pada harga dalam range bajet tetapi mengikut citarasa sendiri.Menarik dan mudah kan?

Sila emailkan saya detail seperti berikut:

Jenis kain: Crepe @ Jacquard
Jenis design: Batik digital/Batik kotemporary/dll
Warna yang dikehendaki: Apa-apa je kaler yang disukai.
Corak:Abstrak/Bunga (jenis bunga boleh request untuk batik digital)
Range harga/Bajet: (Harga sutera batik sekarang ni dalam RM200 ke atas yer!)

Sebagai contoh:

Jenis kain:crepe
Jenis design: Batik digital
Warna:Pink + Peach
Corak:Bunga Orkid,berdiri
Range harga:RM250-RM350

dan emailkan kepada fatihakim.ent@gmail.com .Urusan pembayaran akan saya emailkan.


Kelebihan beli dengan saya:

1.Dapat ikut taste @ colour yang anda nak
2.Dapat beli dalam lingkungan bajet yang ada
3.Boleh tukar kalau tak berkenan,tapi kos pengeposan ditanggung sepenuhnya oleh anda


Nak tanya apa-apa pun boleh..Email aje saya..jangan segan-segan =)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails