Klik kalau nak tahu selanjutnya

Review: BB cream and blusher Elianto

Dapat beli mekap baru! Hooyeahh..sebab dh lama tak beli,asek berangan nak beli mekap baru.Mekap lama dh expired.Ye ke? Merekacipta alasan dan buat-buat tak tahu.

Review mekap baru beli, dari Elianto:


1.BB cream ultra white ~ kata jurujual tu,harga ada diskaun,biasa RM70 lebih.Hari ni RM50 lebih..dan dan aku nak beli,tang tu jugak ada diskaun..perkataan  ‘diskaun’ tu agak alergik bagi saya.Asal dengar je,mesti nak beli.Asal dengar nak beli..asal dengar (erk,brape kali nak ulang ni?)
Saje nak membuktikan aku alergik.Muahahaha..


2.Baked blusher- nama pun dah sedap kan?Macam baked doughnut, baked cinnamon roll, baked apple pie from Mc Donald (lalala..penambah kesedapan rasa baked yang melampaui batas).Belum dengar penerangan (ayat skema.LOL) kat label belakang lagi.

‘Baked blusher consist of multiple shades baked together in a single pan.Sheer and lightweight upon application,it creates natural hues with a pearly shimmer’
Rasa macam iklan big apple doughnut kan?


Oke-oke..saya dah pakai.Balik umah terus pakai dengan berkobar-kobar.BB ultra cream white ni memang tak berminyak macam yang promoter tu cakap.Kulit jadi smooth dan mekap sekata.Terasa gebu dan comelll gitew.

Anti aging and lifting kene tunggu saya umur 50 thn,baru boleh buat review part 2 (Belog ni wujud lagi ker?hmm..)

 Baked blusher?Tunggu review part 2.Saje buat stail filem.Berangan lagi *sigh

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails